Jak spolehlivě utišit novorozence

31.12.2019

Tak tuhle perlu jsem se naučila až u druhého dítěte, ale lépe později než nikdy.

Můj první syn hodně plakal (trpěl na koliky) a hlavně často "vrčel" tak jakoby bručel, což se po několika měsících ukázalo jako totálně protivné. Uklidnil se vždy jen když jsem ho vzala k sobě nebo u kojení. Kolem roku se to zlepšilo. Byl celkově hodně aktivní a živý už od narození, říkáme mu draku, je hodně živelný.

Když se mi narodila dcera, bylo to jiné. Každé dítě je prostě originál. Hlavně jsem věděla, že nechci pořád poslouchat další pláč nebo hůř "vrčení". Měla jsem štěstí a na pokoji jsem ležela s úžasnou maminkou, které poradili jak si syna přivinout, aby neplakal. Mě tohle teda nikdo nikdy neukázal, ale účinek byl tak skvělý! Musím říct, že jsem toto přivinutí na hrudník praktikovali často a dlouho (myslím, že tak prvního půl roku). Já i manžel jsme si ji přivinuli vždy, když začala plakat nebo byla nějak nesvá a musím říct, že téměř neplakala a k "vrčení" se nepropracovala vůbec. Škoda, že jsme to tak neměli i u syna, ale věřím, že to nějaký důvod mělo.

Veškeré kouzlo je v tom, přivinout si miminko na hrudník, tak jak vidíte na obrázku. Nejlépe to jde, když si sednete a miminko si jeho bříškem dáte na svůj hrudník, pokrčte mu pěkně kolínka a vsuňte je pod jeho bříško. Miminka tuhle polohu milují, je skvělá i na uvolnění přebytečných plynů ve střevech a jak slyší tlukot Vašeho srdce a cítí Vaši blízkost, tak se krásně uklidní a uvolní. Tohle by měli ukazovat v každé porodnici, nám velice pomohla, tak ať pomůže i Vám :-)


Hranice

06.04.2021

Důležité téma ve výchově, partnerství i osobním rozvoji

Blog Život v říši mateřství aneb Alenka v říši divů
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky