První pomoc, když miminko nepřichází

03.01.2020

Kdyby mám tohle někdo řekl hned na začátku, tak bychom si ušetřili 8 měsíců snažení a nervů.


Dobře si pamatuji jak těžké bylo vidět jeden proužek na těhotenském testu i když jsme se o miminko tolik snažili. Pocity smutku, zoufalství a myšlenek jestli nemáme nějaký závažný problém. A to nám to trvalo "jen" osm měsíců. Mám spoustu přátel co se snažili i několik let. Popravdě si to vůbec neumim přestavit.

Každopádně jsem díky svým zkušenostem přišla na několik zaručených "pomocníků" které pomohli nejen mě. Ráda bych se s Vámi o ně podělila ať můžete také sevřít v náručí své milované miminko.

Díky těmto věcem jsem do třech měsíců otěhotněla. V první řadě bych Vám chtěla říct, že úplně ideální je nějaká pořádná změna (nečekaná dovolená, stěhování,...) prostě něco při čem skoro zapomenete na to nekonečné snažení. Je mi jasné, že vždy to nejde, ale pokud je aspoň malá možnost, tak ji využijte!

Pět let jsem jedla hormonální antikoncepci, takže mi bylo řečeno, že když otěhotním do roku, tak budu ráda (šílená představa, tak dlouho). Po pěti měsících snažení začal i můj partner jíst vitamíny na podporu plodnosti. Výborné stránky se spoustou informací i produktů jsou www.otehotnet.cz

Mě se nejvíce osvědčilo a všem snažilkám ze srdce doporučuji tyhle 3 věci + 1 zázrak, který jsem na žádném těhotenském webu ani stránkách nenašla.

  1. Kyselinu listovou - buď formou doplňků stravy (já osobně užívala Mamavit) nebo dostatečnou konzumací zelených potravin (špenát, polníček, brokolice, ledový salát,...).
  2. Cviky Ludmily Mojžíšové - ty jsou vážně zázračný pomocník, doporučuji cvičit pravidelně alespoň tři měsíce. https://youtu.be/OHrfMV-iOqEhttps://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.cviceni-mojzisova.cz/node/13&ved=2ahUKEwjV-_mPnPLmAhUEZlAKHQeyARcQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw1zXCBv08xoym-GxPiR4_xF&cshid=1578425581373
  3. Čaj Ludmily Mojžíšové - ten jsem pila dva měsíce.  https://www.otehotnet.cz/e-shop/podpora-plodnosti-zeny/jukl-caj-ludmily-mojzisove-100-g/

S touhle trojkou jsem po třech měsících otěhotněla a věřím že pomůže i Vám :-)

A ještě ten slibovaný zázrak :-) Jestli chtece vědět o co jde, tak mi prosím napište na můj e-mail   zivotvrisimaterstvi@seznam.cz nebo si stáhněte mou e-knihu zdarma, kde najdete tipy které jsem na žádném webu pro snažilky nenašla. Budu ráda, když mi napíšete i pár vět o Vás nebo třeba o tom jak dlouho už po miminku toužíte, pokud nechcete nemusíte, stačí napsat chci čtvrtou ingredienci k miminku a já Vám ji obratem pošlu :-) Už se těším na Vaše zprávy.


Hranice

06.04.2021

Důležité téma ve výchově, partnerství i osobním rozvoji

Blog Život v říši mateřství aneb Alenka v říši divů
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky